Pogledajte najutjecajnije projekte koji prenose duh francuskog dizajna

Drugo izdanje Le FRENCH DESIGN 100 prikazuje predmete i interijere koji čine jedinstveni stil ove zemlje istaknutim u svijetu.

Prije više od 30 godina, francuski ekonomista Jacques Attali je predvidio da će se „stvaralaštvo, jedina razumna zamjena za nasilje“, uskoro smatrati „neophodnom društvenom aktivnošću, korisnim radom, a ne više samo aktivnošću u slobodno vrijeme“. Kako počinje drugo izdanje Le French Design 100 , ovo mišljenje zvuči posebno istinito.

 

FOTOGRAFIJA: AUTORSKA AGENCIJACZ

 

Ove godine, nagrada za dizajn digitalnog festivala, koja nagrađuje međunarodni utjecaj njegovih kreatora, trebala je odražavati novu viziju francuskog dizajna u cijelom svijetu. 100 odabranih predmeta i enterijera, koji će biti proslavljeni tokom ceremonije u Jelisejskoj palati – zvaničnoj rezidenciji francuskog predsednika Emmanuela Makrona – dokazuju da kreativnost nema granica, da kulturne razlike mogu samo da obogate kreativne poduhvate i da svet može biti spojeni kroz dobar dizajn.

 

FOTOGRAFIJA: AUTORSKO PRAVO ANGEL SEGURA

 

„Francuski duh se zasniva na strogosti i kritičkom razmišljanju“, napominje Philippe Starck, kreator i počasni gost festivala. “Cijenimo kvalitet, istinu i kreativnost, opojnu i pozitivnu kombinaciju.”

Pod vodstvom Hervéa Lemoinea, direktora Mobilier national, međunarodnog žirija za dizajn koji potiče iz prestižnih kulturnih institucija kao što je Muzej dizajna u Londonu; Cooper Hewitt, Smithsonian Design Museum u New Yorku; Muzej arhitekture + dizajna u Los Angelesu; i Cartier Japan, pregledali su stotine aplikacija kako bi odabrali one po kojima se francuski dizajn ističe u svijetu. Odabranih 100 objekata i projekata uređenja interijera naglašava ono što organizatori smatraju obilježjima francuskog dizajna: umjetnost življenja, kreativnost i industrija, elegancija i dašak luksuza, održiva inovacija, odvažnost, know-how, ravnoteža, naslijeđe, kulturna otvorenost , i panache.

Pobjednici će biti otkriveni postepeno tokom festivala — koji se završava 21. februara 2022. — od strane partnerskih muzeja, članova žirija i Starcka. Da bi se ilustrovale lokacije projekata, kreiran je poseban digitalni alat — Le French Design World Map — sa filterom projekta koji naglašava domet i uticaj francuskog dizajna širom sveta.