Hibridna infrastruktura: neobičan most izgleda kao plutajući vrt koji povezuje dve obale

Hibridna struktura mosta predstavlja inovativan pristup izgradnji mostova koji kombinuje različite materijale i tehnologije kako bi se postigla optimalna čvrstoća i otpornost na opterećenja.

Ova vrsta mosta obično se sastoji od betonskih stubova i greda, koji su povezani čeličnim kablovima. Jedna od glavnih prednosti hibridne strukture mosta je njena velika otpornost na opterećenja. Čelični kablovi omogućavaju mostu da se savija i fleksibilno prilagođava promenljivim uslovima, kao što su vjetrovi, teški tereti i potresi. Betonski stubovi i gredice, sa druge strane, pružaju krutost i stabilnost cijeloj konstrukciji.

Osim svoje visoke čvrstoće, hibridni mostovi takođe su izuzetno estetski privlačni. Čelični kablovi često se prikazuju kao privlačan vizuelni element, dok betonski stubovi mogu biti oblikovani u različite oblike kako bi se postigla jedinstvena i atraktivna estetika.

Ruku na srce, gradnja hibridnih mostova može biti složena i zahtjeva stručnost u planiranju i izvođenju radova. Važno je uzeti u obzir različite faktore, poput vremenskih uslova, lokacije mosta i
Pješački most Juandang slavi spajanje provincije Đangsu i Šangaja. Most od 586 metara je hibridna struktura koja uključuje pejzaž, infrastrukturu i arhitekturu. Nalazi se na ključnoj lokaciji gjde se susreću dve jurisdikcije. Figura mosta podsjeća na traku i odjekuje talasanje vode na jezeru Juandang ispod. Drveće i žbunje su ugrađeni u most, dajući izgled plutajućeg vrta koji povezuje dvije obale.

Šest metara široka paluba mosta podeljena je na tri trake: biciklističku stazu, vegetaciju i stazu za šetnju. Vijugavi most ima tri proširena dijela za odmor i uživanje u pogledu na jezero. Uzimajući inspiraciju iz lokalnih skulpturalnih tradicija, paviljon mosta istražuje savremeno matematičko modeliranje kako bi stvorio porozni zid koji je istovremeno i skulptura i igralište.

Most je dinamičan ansambl koji integriše ekologiju, transport, pejzaž i kulturu.