Poslastičarnica sa dizajnerskim potpisom

Modna kuća “Prada” zapravo je daleko više od moderne odjeće, šminke i parfema, a njihova nova poslovna akvizicija je legendarna milanska poslastičarnica “Pasticceria Marchesi”.

Osnovana davne 1824. godine, “Pasticceria Marchesi” nekoć je bila smještena u manje otmjenom dijelu Milana na adresi Corso Magenta. Međutim, otkako je “Prada” dala prijeko potrebnu finansijsku injekciju, ova se šarmantna poslastičarnica preselila u ulicu gdje se nalaze najpoznatija imena svjetske mode, u luksuznu shopping ulicu Via Montenapoleone.

marchesi-monte-napoleone_ext-01

Angelo Marchesi, koji je osnovao poslastičarnicu, svoje mjesto u milanskom ugostiteljstvu učvrstio je kvalitetnim i izuzetnim poslasticama, te je uslugu kasnije proširio služenjem kafe, osvježavajućih napitaka i naveče koktela uz svježe napravljena peciva, kolače, keksiće i razne slatkiše.

prada-marchesi-pasticceria-04-960x640

Idejno rješenje za preuređenje enterijera poslastičarnice uradio je “Pradin” stalni arhitekta Roberto Baciocchi, koji je zadržao neke izvorne elemente enterijera stare poslastičarnice, ali u luksuznijem izdanju.

Prostorom dominira zelena boja na zidovima od mermera i tapetama koje daju lagani retro štih. U istom stilu su i stolice tradicionalnog dizajna presvučene zelenim baršunom.

Tamnosmeđi mermerni pod i grede na plafonu osvijetljenom posebnim sistemom kreiraju elegantan, grafičko-vizuelni efekat.

ff77fb68-d0f1-43f8-bb75-85e143150f15

Akcenat je stavljen na poslastice koje su jedini dekorativni elementi u staklenim vitrinama i zidnim nišama u kojima su pažljivo izložene elegantne kutije za kolače, koje prostoru daju gotovo bajkoviti izgled. Smeđi drveni šank je rađen da podsjeća na šank u staroj radnji, ali sada je on zapravo izlog najljepših deserta. Pozlaćeni logo porodice Marchesi decentno je uklopljen u prostor.

137e1d5a-ff3f-4023-8801-fba1c226feb7 (1)

Za razliku od prijašnjeg enterijera u kojem nije bilo stolova za sjedenje, sada ova poslastičarnica ima prijatno i intimno okruženje za uživanje u voljenim delicijama. Međutim, pitanje je da li će poslastičarnica i dalje biti obožavana od strane građana Milana, koji će umjesto svakodnevnog svraćanja na cappuccino i pecivo “s nogu” sada dolaziti u luksuzni lokal gdje se poslastice služe u ekskluzivnom Rosenthal porcelanu i jedu srebrnim escajgom.