Luksuzni enterijer jahte koju je dizajnirao Jean-Michel Gathy

Malo ljudi razumije luksuzne putnike poput Jean-Michela Gathyja . Zapravo, ispunjavanje potreba najizbirljivijih svjetskih jet-setera bila je doživotna misija ovog arhitekte. Otkako je 1983. godine osnovao dizajnersku firmu Denniston sa sjedištem u Kuala Lumpuru , Gathy je vodio revolucionarni razvoj za svaki hotelski brend s pet zvjezdica koji je vrijedan spomena.

tatlerasia.com

 

tatlerasia.com

Brzi pogled na njegove trenutne i buduće projekte pokazuje koliko je poštovan. Izdvajamo hotele Four Seasons u Bangkoku i Tokiju, Aman nekretnine u Njujorku i Majamiju, kao i One&Only odmarališta u Crnoj Gori i Dubaiju. Stoga je logično da je Gathy imenovan za jednog od dva glavna dizajnera interijera za M/Y Njord, prvu stambenu superjahtu ove vrste koja će ploviti oko svijeta, pružajući vlasnicima iskustvo odmora na moru.

Jahta će sadržavati preko 100 rezidencija u 21 konfiguraciji, od kompaktnih dvosobnih stanova do prostranih tripleksa s privatnim liftovima. Cijene ostaju povjerljive, ali je sigurno pretpostaviti da osiguranje mjesta na superjahti neće biti jeftino. Dakle, kako Gathy planira stvoriti osjećaj istinskog luksuza za stanovnike? „Luksuz nije nužno povezan sa hardverom“, kaže on.

“Posjedovanje zlatne slavine to ne čini luksuznim okruženjem. Za najuspješnije ljude na svijetu luksuz znači udobnost, a pod tim mislim na ono što je umirujuće. Niko ne postaje uspješan bez patnje, pa je za ove ljude taj osjećaj ugode najistinskiji (osjećaj) luksuza.”

Prema Gathyju, svaka rezidencija će za svoje vlasnike biti poput “zaštićene luke”. “Bilo da siđu s broda na Antarktiku da vide pingvine ili u Sidneju da vide koale, kada se vrate na brod, vraćaju se kući.” Veće rezidencije će imati vinske podrume, sobe za sireve, privatne teretane, saune i još mnogo toga. Kako bi poboljšao osjećaj udobnosti, Gathy će prilagoditi svaku rezidenciju prema ličnim ukusima i preferencijama. Ništa neće biti “rezač kolačića”.

Gathyna sposobnost da prilagodi svaki projekat bez otuđenja luksuznih putnika jedan je od razloga zašto je postao tako uspješan. To znači da se Aman, Four Seasons ili bilo koji drugi klijent mogu osloniti na njega da isporuči nekretnine koje su jedinstvene i ugodne pronicljivoj publici. On pripisuje svoje belgijsko odrastanje. „U krvi, u svom instinktu, imam belgijsku disciplinu“, kaže on. “Imam belgijsku strogost.”