LC Waikiki otvara prvu prodavnicu u Banjaluci

Vodeći turski modni brand, LC Waikiki, otvara svoju četvrtu prodavnicu u Bosni i Hercegovini i prvu u Republici Srpskoj, u Banjaluci, u Gospodskoj ulici. Otvaranje je planirano za 18. februar, a ovdašnje modno tržište u biće bogatije za veliki izbor modnih kolekcija za cijelu porodicu i  sve uzraste. U ponudi će biti odjeća za bebe, djecu i tinejdžere, kao i kolekcije za žene i muškarce.

Prodajni objekat u Banjaluci je 120-ta međunarodna prodavnici brenda LC Waikikija, izvan granica Turske. Jubilarna, 100-ta međunarodna prodavnica otvorena je u Mostaru, a Banjalučki objekat je 36.  na Balkanu gdje se ostvaruje  gotovo 40% ukupnih prihoda kompanije od njenih međunarodnih operacija.

Iz Waikikija poručuju da kupci u BiH imaju slične kupovne navike i dobar osjećaj za modu, baš kao i kupci u regiji. Prema prošlogodišnjoj statistici, LC Waikiki je prodao 1,5 miliona komada odjeće u BiH, od čega 33% za žene, 29% za muškarce, 20% za djevojke i 18% za dječake.

Ukupna investicija po otvaranju svake nove prodavnice je oko 1.5 miliona dolara, uz najmanje 30 stalno zaposlenih radnika. Sa 120 međunarodnih prodavnica LC Waikikija i  skoro 400 prodavnica u Turskoj, kompanija sigurnim koracima ide se ka krajnjem cilju brenda da do 2023. godine počne da ostvaruje promet od 10 milijardi dolara godišnje.

U Waikikiju se nadaju da će njihov prodajni objekat ubrzo postati nova omiljena šoping destinacija Banjalučana.

O LC WAIKIKIJU

Waikiki kao brand postoji od 1985.god., a kao LC Waikiki posluje u Turskoj od 1997.god.  Moto modnog brenda je da “Svi zaslužuju da se dobro odijevaju”. LC Waikiki je učešnje na međunarodnim tržištima počeo prije 17. godina. LC Waikiki je lider ready-to-wear industrije, sa 500 prodavinca u 23 zemljIje preko2 4.500 zaposlenih.  U BiH, LC Waikiki ima 4 prodavnice, od čega dvije u Sarajevu, jednu u Banjaluci i jednu u Mostaru.