U eri globalne uniformisanosti, Dior Maison otvara vrata individualnosti – kroz novu uslugu personalizacije legendarnog Limoges porcelana, dostupnu u čak 35 boja.
Iako se svijet luksuza često vezuje za nedostižne cijene i unaprijed zadate kolekcije, sve je jasnije da mlađe generacije, posebno Generacija Zed, ne traže samo statusne simbole, već načine da ih prilagode sebi.
Nakon godina u kojima je dominirala masovna proizvodnja i prepoznatljivi, gotovo standardizovani vizuelni kodovi, Dior Maison odlučuje da krene u suprotnom smjeru – ka intimnijem, ličnijem luksuzu.
Uradi sam, ali na Dior način
Po prvi put, Dior Maison uvodi mogućnost da kupci sami kreiraju svoje setove posuđa od Limoges porcelana. U ponudi je čak 35 nijansi – od nježnih pastelnih do dubokih tonova poput lila, paun plave, pistać zelene i puder roze, piše magazin Wallpaper.
Kultni motivi u novim bojama
Personalizacija se odnosi na dve Dior ikone: Cannage – grafički motiv inspirisan Napoleon III stolicama koje su nekada krasile Diorove salone u Parizu, i Toile de Jouy – dekor iz 18. vijeka koji je Kristijan Dior (Christian Dior) odabrao za zidove svoje prve prodavnice još 1947. godine.
Kolekcija za hedoniste
Tanjiri, šolje i posude za šećer sada mogu da dobiju vaš lični pečat, ali i dalje ostaju duboko ukorenjeni u istoriji modne kuće.
Tako Dior spaja tradiciju i luksuz sa savremenim zahtjevima za jedinstvenošću – iako će za većinu nas ovo ostati u domenu “wishlist” maštarija, lijepo je znati da i u svijetu luksuza postoji pomak ka personalizaciji.