PRVI I JEDINI BRENDIRANI HOTEL U SRPSKOJ: Proslavite bitne događaje u Courtyard by Marriott Banja Luka

Nakon dužeg vremena Courtyard by Marriott Banja Luka u svom restoranu Maestro Kitchen&Bar odlučio je da obnovi tradiciju održavanja vinskih večeri, gdje se uz muziku, čašicu dobrog vina i najbolju hranu trude svojim gostima dočarati ambijent vinarija iz različitih dijelova regije nekadašnje Jugoslavije.

“Ovaj put smo otvorili vinske večeri sa vinarijom Benkovac i Korlat vinima. Vina brenda Korlat smo uklopili sa hranom koju je pripremao jedan od najboljih kuhara u regiji, Dragan Šljivić. Uz vina iz benkovačkog kraja su služeni specijaliteti sa mikrolokaliteta Banjaluke. Bila je tu pastrmka sa Ugra, biftek iz Lijevča polja, tartufi iz Krupe, jagnjetina sa planine Manjača. Htjeli smo Banjalučanima pokazati koliko mi bogatu hranu imamo i kako ju možemo na različite načine pripremiti”, kazala je Nada Kuzmanović, direktorica Courtyard by Marriott Banja Luka.

Mladen Zrno, specijalist ugostiteljstva i enolog u Badelu 1862 nam je rekao da su se u saradnji sa hotelom Marriott, a u organizaciji ATACO, distributer Badela 1862  za tržište BiH odlučili na prezentaciju asortimana vina, i dijela jakih alkoholnih pića u Banja Luci.

“Vinarija Benkovac donosi nam vina etabliranog brenda Korlat, najprodavanijeg segmenta vrhunskih crvenih vina u Hrvatskoj. Banjalučanima smo predstavili Korlat Syrah, Korlat Cabernet sauvignon, a uz jedan desert, jako dobro napravljen od strane kuhara Dragana Šljivića sljubljen je bio Korlat Merlot u varijanti slatkog, desertnog vina. Takav tip vina dobiva se prosušivanjem grožđa na vinovoj lozi, te se ne proizvodi u svakoj vinogradarskoj godini“, kaže Zrno.

Za dobrodošlicu svim gostima, na ulazu u restoran poslužen je najstariji biljni liker ovih prostora, Antique Pelinkovac.

„Zaboravljena receptura proizvodnje tog pelinkovca pronađena je u arhivu Badela prije nekih desetak godina. Master destilerka je sljubila 40 biljaka, svih izvorno s prostora Hrvatske. Riječ je o proizvodu koji ima svjetsku priču“, navodi Zrno.

Korlat je naziv posebne linije vina vinarije Benkovac u sklopu Badela 1862. Specifične karakteristike Korlat vina odraz su jakog sunca i jakih vjetrova, te kamenitog škrtog tla benkovačko-stankovačkog vinogorja. Posebnom tehnikom melioracije dalmatinskog krša posađen je vinograd na površini 110ha, gdje je ukupno zasađeno 530.000 loznih cjepova.

Vinograd Korlat je zasađen sadnim materijalom iz Francuske, a sortiment je merlot, syrah, cabernet sauvignon, cabarnet franc i mourverde. Prema imenu položaja nazvana je premium linija vina.

Prve količine grožđa ubrane na Korlatu 2007. godine bile su dovoljne za proizvodnju 9.000 litara vrhunskog crvenog vina, odnosno 12.000 boca koje su, kao prva komercijalna berba bile lansirane na tržište krajem 2010. godine. Ukupni potencijal proizvodnje iznosi 300 do 350 hiljada litara vrhunskih crvenih vina.

„Korlat vina posebna su i po svom dizajnu boce i etikete, za koje su osvojili svjetski poznatu nagradu za dizajn, Red Dot Award. Uz naglašene elemente modernog i drugačijeg, posebnost ove etikete leži u činjenici da je specijalnim tiskarskim tehnikama otisnuta izravno na bocu, koja svojim oblikom idealno zaokružuje snagu i karakter ovih vina“, kažu iz vinarije Benkovac.

Distribuciju Korlat vina i ostalih proizvoda pod portfoliom Badela 1862 za tržište BiH radi kompanija Ataco, a više informacija o njima dostupno je na sajtu ataco-bih.com.

Organizacija vinskih večeri i promocija najboljih i najkvalitetnijih vina i hrane planirana je i za naredni periodu u hotelu Marriott, u zavisnosti od epidemioloških mjera.

“Ideja nam je da u narednom periodu organizujemo tematske večeri različitih kuhinja. Planiramo da se priključimo danima francuske kuhinje, gdje ćemo gostima poslužiti francuska jela i vina u toku jedne tematske večeri. Sredinom oktobra planiramo tematsko veče italijanske kuhinje i italijanskih vina. Mi smo hotel, volimo putnike i putovanja, a pošto smo u posljednje vrijeme ograničeni na gradove i regije gdje živimo, želimo da proširimo vidike i ponudimo gostima hranu i piće iz različitih regija koje u ovom trenutku nije lako obići”, kažu iz hotela Marriott.

Kada je u pitanju redovna gastronomska ponuda ovog luksuznog hotela jelovnik je zasnovan na konceptu propisanom od strane Marriotta, pa se tako određena međunarodna jela moraju naći na karti svakog hotela iz Courtyarda.

“Mi smo tu ponudu upotpunili sa domaćim jelima. Korisimo isključivo domaće namirnice, od domaćih dobavljača, tako da služimo zaista kvalitetnu hranu. Od prije mjesec dana našem timu se pridružio, nagrađivani i poznati kuhar Dragan Šljivić. Trenutno pripremamo jesenji meni u sklopu kojeg će biti niz novih jela i okusa  kako bismo zagolicali nepce naših gostiju”, kazala je Kuzmanovićeva i naglasila da je restoran otvoren za javnost, te da nije namijenjen samo za goste hotela.

Nedavno je u okviru ovog hotela otvoren i Sky bar koji radi kao noćni klub.

“Riječ je o jedinstvenom mjestu sa prekrasnim pogledom na Banja Luku, gdje se gosti oduševljavaju ljepotom našeg grada. U okviru Sky bar-a imamo ponudu hrane koja je namijenjena samo za Sky bar”, kazali su iz hotela Marriott.

Sky bar ima novu ponudu. Na krovu grada, mjestu sa posebnom vizurom imate mogućnost proslave rođendana, manjih vjenčanja, ali i korporativnih proslava.

Ovaj prvi i za sada jedini brendirani hotel u Republici Srpskoj u svom poslovanju vodi se po Marriott standardima.

“Brend Courtyard je hotel sa 4+ zvjezdice po svjetskim standardima, gdje gosti znaju kakvu vrstu usluga i servis mogu da očekuju. Hotel raspolaže sa 118 soba i dva apartmana. Imamo konferencijske sale na više spratova. Maksimalni kapacitet je 150 mjesta, ali po trenutnim epidemiloškim mjerama trenutno je taj kapacitet dosta manji”, istakli su iz hotela Marriott.

Ovaj hotel je jedan od prvih u BiH koji je dobio oznaku Safe travel, koju je dodijelilo Ministarstvo trgovine i turizma RS, u saradnji sa USAID, kao potvrda da se u objektu primjenjuju apsolutno sve mjere za sprečavanje korona virusa.

“Naše osoblje je prošlo kroz obuku da bismo dobili taj sertifikat. Na ulazu u hotel imamo tunel za dezinfekciju UV zracima gdje se pri ulasku u objekat našim gostima mjeri temperature, a ukoliko neki gost ima povišenu temperaturu to se odmah signalizira. Prilikom prolaska gosta kroz taj tunel vrši se I dezinfekcija UV zracima gdje se više od 90% bakterija uništava”, kažu iz Marriotta.

Courtyard by Marriott nudi sve potrebne sadržaje za komforan boravak gostiju koji Banja Luku posjećuju u poslovne ili turističke svrhe. Ukoliko je ovaj luksuzni hotel vaš izbor i prilikom proslava bitnih događaja, pripremite čula za najukusnija iznenađenja inspirisana domaćim, ali i svjetskim kulinarskim dostignućima, a sve to u jedinstvenom ambijentu.

(PR)