Uživanje u parku Mladen Sojanović: Ručak na travi, druženje sa porodicom, zabavne igre i dječiji poligon

Najljepši park grada Banja Luka, Mladen Stojanović, juče je bio prepun dječijeg smijeha, gdje je održan drugi banjalučki piknik na kojem su, od 11 do 16 časova, u raznovrsnim zabavnim i sportsko-rekreativnim sadržajima uživale brojne porodice sa djecom, tinejdžeri, ali i pripadnici treće životne dobi.

Klinci su uživali u frizbijima koje im je omogućila pekara „Manja“, Zlatiborac poligonu, Tropic i Vitalia dječijem kutku, dok su odrasli uživali u Minea kafe kutku. Za sportski sadržaj bio je zadužen i Supreme Banja Luka, sa zagrijavanjem za „Boot camp“. Organizovana je i nagradna igra za djecu u bacanju frizbija, koju je vodio animator Novak Čičković.

 

Kompanija Krajina klas željela je da nastavi tradiciju oživljavanja zelenih površina grada, s jedne strane, kao i da ukaže na značaj njegovanja zdravog načina života, porodičnog druženja i vraćanja prirodi, kao i da se pokaže novi koncept društvenog dešavanja za stanovnike grada na Vrbasu.

Želimo da se zahvalimo i prijateljima sponzorima koji su bili dio našeg piknika i pomogli nam da realizujemo banjalučki piknik i ponudimo svim posjetiocima raznovrsnu ponudu proizvoda i zabavnog sadržaja. Za najmlađe posjetioce piknika obezbijedili su čokoladno mlijeko koje je oduševilo klince.

 

„Drugi banjalučki piknik je zaista oduševio sve posjetioce piknika  i zaista nam je drago da je broj naših sugrađana bio veći nego prošli put. Lijepo je bilo vidjeti da ljudi uživaju u opuštenom druženju, sa dekicama na travi. Sretni smo što smo za sve generacije, od najmlađih do najstarijih, osigurali da dio tih uspomena bude vezan za proizvode svih naših prijatelja koji su odlučili da sa nama učestvuju u pikniku. Potrudićemo se da opravdamo očekivanja i na trećem banjalučkom pikniku, koji planiramo krajem narednog mjeseca na Trešnjiku,“ poručuju iz kompanije Krajina klas.

 

Iz domaćeg trgovačkog lanca Tropic nisu mogli da sakriju zadovoljsto što je veliki broj Banjalučana prepoznao značaj ovog događaja i okupio se u tolikom broju.

„Ciljevi banjalučkog piknika jesu vrijednosti koje naš trgovački lanac i sam aktivno promoviše. Jedan od bitnih segmenata ovog projekta jeste i usmjeravanje najmlađiih generacija ka pravim vrijednostima i zdravom načinu života. Radujemo se narednom druženju u okviru banjalučkog piknika, na izletištu Trešnjik,“ navela je Aleksandra Marković, portparol domaćeg trgovačkog lanca Tropic.