Banjaluka 14. aprila regionalni centar koji okuplja vrhunske stručnjake digitalnog marketinga

Banjaluka je i ove godine centar okupljanja digital marketing stručnjaka iz regiona, jer 14. aprila 2018. godine digital marketing konferencija “Konverzija” ponovo otvara svoja vrata! Ove godine će pokušati podići cijelu konferenciju na još veći nivo, ali primarni cilj ostaje isti – nesebično dijeljenje znanja i iskustava.

Kako organizatori ističu, prošlogodišnja “Konverzija” je pokazala da postoji veliki interes i potreba za ovakvim događajima. Ono po čemu se posebno izdvojila od ostalih konferencija jeste isključiv fokus na dijeljenju znanja provjerenih i potvrđenih stručnjaka iz relevantnih oblasti, bez sponzorskih ili dosadnih predavanja, kao i aktuelnost predstavljenih tema, tako da je jedno sigurno – nakon “Konverzije” će svi učesnici biti u toku sa najnovijim trendovima iz svijeta marketinga.

“Konverzija” 2018 će se i ovaj put održati u savremeno opremljenom hotelu Jelena koji se pokazao kao odličan izbor. 20 predavača će u polusatnim predavanjima jasno, detaljno i otvoreno iznijeti svoje znanje i praktično iskustvo o aktuelnim temama, a koje dolaze iz oblasti Facebook i Google oglašavanja, optimizacije za pretraživače (SEO) i analitike.

Neka od poznatih imena koja će sa prisutnima podijeliti svoje dugogodišnje iskustvo jesu Miroslav Varga(sertifikovani Google AdWords stručnjak i oficijelni Google predavač u regionu), Dragan Varagić (online strateg) te Boris Šurija (nagrađivani psiholog koji istražuje odnos ljudi i tehnologije). Keynote predavanje će držati prošlogodišnji najbolji predavač, Adis Pezerović, koji će sa prisutnima podijeliti kako je uz pomoć Facebook oglasa pokrenuo svoj uspješni dropshipping biznis.

Ove godine na “Konverziju” dolazi i jedan inostrani predavač, a to je Patrick Dermak iz Njemačke, koji je sa svojom kompanijom direktni Facebook partner, kreator najprodavanijeg Facebook kursa na Udemy platformi, i koji je svoja znanja između ostalog stekao tokom master studija u Silicijumskoj dolini.

Prva “Konverzija” izazvala je veliki broj pozitivnih reakcija kod učesnika i samih predavača, a Istok Pavlović, poznati i priznati digital marketing stručnjak koji je prošle godine održao keynote predavanje, je istakao da je “Konverzija” najbolja konferencija na kojoj je bio, te da je iznenađen tom činjenicom.

Ove godine su za drugi dan konferencije organizovane dvije radionice – prva na temu optimizacije za pretraživače (SEO), koju će voditi Nedim Šabić kao jedan od vodećih SEO stručnjaka u Evropi sa preko 15 godina iskustva u toj oblasti, i druga na temu Facebook oglašavanja, koju će voditi Ivana Petrović koja na internacionalnom ali i domaćem tržištu za svoje klijente vodi jako uspješne PPC kampanje. Broj učesnika na radionicama, kao i na samoj konferenciji, je ograničen.

Ukoliko požurite, imate priliku da ulaznice za “Konverziju” kupite sa popustom od 33% putem veb-sajta www.konverzija.org, a za sva pitanja i dodatne informacije možete posjetiti njihovu zvaničnu Facebook stranicu.

Kako je bilo prošle godine na “Konverziji” pogledajte u kratkom videu: